First Support
Business Community

Waar u ook bent eenvoudig warme leads kunnen uitwisselen met personen binnen uw netwerk en op elk moment elkaar kunnen aanbevelen. Dat is het idee van de First Support Business Community.

De afgelopen jaren is er duidelijk een netwerkeconomie ontstaan waarbij salesgedreven professionals zich hebben verenigd in netwerken om met elkaar samen te werken en met elkaar business te genereren. De First Support Business Community speelt in op deze trend en combineert het traditionele netwerken met de digitale mogelijkheden van nu, waardoor salesgedreven professionals elkaar gemakkelijk aan meer omzet kunnen helpen.

In deze community zitten ongeveer 20 bedrijven uit verschillende branches. Wegens dit kleinschalige en exclusieve karakter kennen alle deelnemers elkaar persoonlijk, wat bijdraagt aan de wil om elkaar te helpen. Leden kunnen niet alleen leads geven aan andere bedrijven, als lid van de First Support Business Community kunt u ook vragen om leads. Zo weten alle leden u en uw expertise te vinden.

First Support zorgt er als communitymanager voor dat de deelnemers actief warme leads en aanbevelingen blijven uitwisselen. Dat doen wij onder andere door jaarlijks vier ontmoetingen te organiseren op locatie bij verschillende comunityleden waarbij iedereen zich kan presenteren. Ook stellen wij ons eigen uitgebreide zakelijk netwerk open voor communityleden. Daarnaast heeft First Support de inspanningsverplichting om elk lid van de community van minstens één lead op jaarbasis te voorzien.

Voor onze business community maken we gebruik van het online platform Leadbuzzer. Dit platform wordt door de leden van meerdere grote organisaties en businessclubs gebruikt om elkaar te helpen bij het generen van meer omzet. De gedreven en ervaren programmeurs achter Leadbuzzer hebben gezorgd voor een platform dat niet alleen goed werkt, maar ook nog eens gebruiksvriendelijk is.
Deelnemers aan de business community hebben ook direct toegang tot de mobiele app van dit platform.

De voordelen van de First Support Business Community op een rij:
– Leads en aanbevelingen uitdelen of ontvangen waar u ook bent.
– Netwerken met behulp van eenvoudig te gebruiken innovatieve online technieken.
– Mogelijkheid om leads aan te vragen.
– Mogelijkheid om jezelf te presenteren en elkaar te ontmoeten.
– Actief community management door First Support.
– Minimaal één lead per jaar via de inspanningen van First Support.
– Gebruik van het online platform en mobiele app.

Benieuwd naar hoeveel extra omzet de First Support Business Community u kan opleveren? Vraag dan direct een account aan.

Heb je geen Account? Vraag deze aan!

Inhoud First Support Business Community

  • Actief lidmaatschap inclusief gebruik van het online platform en de Mobiele App
  • 4 Meet & Greet bijeenkomsten op locatie bij één van onze community leden
  • Warme leads met elkaar delen
  • Leads aanvragen
  • Community leden actief introduceren binnen elkaars netwerk
  • First Support levert op basis van een inspanningsverplichting 1 lead per jaar
  • First Support stelt eigen zakelijk netwerk open

Kortom: Binnen de First Support Business Community ontstaat een synergie tussen de ondernemers/leden die elkaar structureel. Een krachtige community waar ondernemers uit verschillende branches en met verschillende disciplines samen zaken doen, experimenteren en samen groeien naar de doelstelling.

Heb je geen Account? Vraag deze aan!